вівторок, 25 жовтня 2011 р.

Екзистенція та Стратегія

Принципи існування осередку
та план дій

(під катом текст презентації)



Екзистенція та Стратегія

Ми живемо у своїй власній державі, де самі пишемо закони, обираємо парламент, формуємо уряд. В цій державі ми самі забезпечуємо себе та самі формуємо своє навчання.
З презентації організації


Заради чого існує Київська Студреспубліка (далі - КС)?
Ми існуємо для надання можливості кожній людині, в першу чергу молодій, майданчика, де вона зможе знайти себе та виявити свої здібності, шляхом занурення її в спеціально побудовані ситуації, симуляції, тощо, де вона зможе випробувати себе у новій для себе ролі, яку часто не може зайняти в реальному житті (мер, олігарх, відомий журналіст, відомий митець, спортсмен, тощо).

Що для досягання Мети?
Ми маємо людей. Також для наших потреб ми створюємо юридичну форму осередку, тримаємо рахунки, збираємо гроші, тримаємо велику партнерську мережу серед різнобічних сил Києва, українського суспільства та світу.
Крім того, ми спираємось на наш проект створення Школи, завдання якого – підготовка управлінців для керування Києва.
Поряд з цим існує формальна традиційна структура громадських організацій.

Які найголовніші наші проекти (в пріоритетах)?
  1. Київська Студреспубліка (фестиваль) – величезний симуляційно-розважальний захід, що поєднує інтелектуальні, спортивні, суто розважальні, естетичні конкурси та заходи, а також спеціальну гру-симуляцію у яку залучені всі – свої гроші, свої закони, свої вибори керівника міста, своя політична боротьба, газети, і т.д. Головною ланкою стимуляційної гри є Школа, яка спеціально проводить декілька Сесій для відбору найбільш здібних до управління. Захід проходить влітку на відкритому повітрі в Київщині та не може мати менше 500 людей-учасників.
  2. Київська Студреспубліка (Осередок) – спеціальна людська (громадська) корпорація основною метою якої є постійний розвиток своїх учасників, підтримка базових та вторинних проектів, забезпечення стійкої мережі зв’язків та партнерів.
  3. Київська Студреспубліка (Школа) – структура, створена для виховання нестандартно миследіючих людей, що досягається використанням власної педагогічної технології Штудере, чіткою соціальною ієрархією, спеціальним набором професорів, особливими вимогами захисту студентів, тощо.

Разом з тим відбувається підтримка вторинних проектів – наукові товариства, тематичні клуби, центри з соціальної роботи, тощо.

Які принципи (конституції) існування осередку?
Довіра вище ієрархії – це значить, що формальні ієрархічні підпорядкованості створюються тільки за потребою, але довіра стоїть вище них і дозволяє здійснювати взаємодію будь-яким чином. Також це значить спеціальні процедури по перевірці людей в осередку. І, це означає велику кількість людей, що асоціюють себе з Студреспублікою, та відсутність фінансових внесків.
Ми беремося тільки за найсміливіші ідеї – це значить, що якщо ідея повторює наявне, то ми не створюємо копію того ж заходу, організації, і т.д. Ми прямо не вважаємо, що інші організації не вміють працювати, але нас цікавлять проекти та ідеї, яких ще нема. Тобто, будь-який проект що ми робимо повинен бути або на початку унікальним, або стати таким після нашої підтримки (інтелектуальної, організаційної, фінансової).
Ми захищаємо добре ім’я один одного та організації – коли ми отримуємо негативну інформацію, надрукована вона чи сказана кимсь усно, ми намагаємося її спростувати, повідомляємо про таку інформацію керівнику, та головне – самі намагаємося у всьому розібратись.
Студреспубліка як запис своїх імен в історію. Ми працюємо не заради посад та грошей – тобто, нас повинні цікавити не ті посади, які є в Київський Студреспубліці, а ті, які можемо отримати поза нею з її допомогою. Теж саме стосується грошей. Нас цікавить тільки слава, щоб наші діти пишались нами, а наступні покоління захоплювались (що і може бути конвертована у інше поза громадським сектором – бо і влади і грошей в ньому мало).
Конкурентність – ми конкуруємо з іншими організаціями громадського і не тільки сектору України. Це значить, що ми можемо об’єднуватись на проектах з одними, щоб краще зробити певний проект.
Стратегічність – ми об’єднуємось не просто заради короткого результату. Найстійкіші з нас прагнуть побудувати „довгі” стратегії, розраховані на роки та віки. Більше довіри – більше можливості продовжувати свою волю для реалізації своїх проектів в історії.
Відповідальність – ми не намагаємося знайти винуватих у тому, чого не зробили, готові брати на себе відповідальність. Наше завдання – не „не зроби, але знайди винного”, а „зроби краще за іншого”. Ми відповідальні за свою справу, і якщо помічаємо що певна людина як традицію має перекладати своє неробство на будь-які зовнішні фактори – це перший крок для втрати довіри у таку людину.

Структура
Голова Осередку (три постійні особи) – створює за потреби нові формальні одиниці, його завдання – все знати, його рішення остаточні. Критерієм неефективності його роботи є нездійснення завдань осередку, що дає право людям, яких він зібрав, покидати його (бо він не дав їм тої слави, до якої запросив). Голова несе відповідальність за роботу всіх ланок, окрім Лідера.
Лідер Студреспубліки (змінюється щомісяця) – мотивує учасників Студреспубліки до відкритої конкуренції між собою та з іншими (бо люди все одно конкурують, але це повинно бути в відкритому форматі), пропагує мотиваційну єдність осередку, запрошує в КС нових людей, представляє організацію в зовнішніх зносинах, думає та працює в напрямку її іміджу.
Навчальний Центр КС – головне його завдання це навчання новачків, що приходять до КС, особливостям Студреспубліки як організації, формування поточного профілю навичок новачків, навчання їх необхідними навиками або стандартам на яких працює КС і вся Студреспубліка загалом, поради їм щодо подальшого зростання, ознайомлення з мотиваційною місією організації.
Служба Безпеки КС інтегрує інформацію про діяльність КС, слідкує за над достатнім розповсюдженням інформації, оцінює інформаційні ризики серед спільноти Київської Студреспубліки, формує механізми спротиву проти інших організацій, оцінює ризики щодо інформаційної безпеки діючих та потенційних партнерів Студреспубліки (що впливає на рівень доступу до інформації)
Школа – окрема самоврядна структура, що не входить в зону відповідальності Служби Безпеки, має свої внутрішні правила, автономна у зовнішніх зносинах. Співпрацює в визначених межах з Навчальним Центром.
Можуть розглядатись варіанти створення інших структур з врахуванням особливостей керівників, що готові за них відповідати. Також постійно створюються та зникають робочі групи з досягання певного результату. Підтримується пул проектів в „домініоні” Студреспубліки – соціальні центри, наукові товариства, професійні клуби, що прямо не зазначені у цій структурі. І також, всію члени Студреспубліки в першу чергу направлені на досягання пріоритетних результатах – Фестивалю, Осередку, Школи, що і вказано вище.

Комунікація
Збори проходять мінімум раз в місяць, присутність на них обов’язкова для тих, хто вважає себе причетними до Київської Студреспубліки. Збори повинні обов’язково мати дві частини – формальну та неформальну, присутність на обох обов’язкова. Головує на робочій частині Голова, або за його відсутності, Лідер або інша уповноважена особа. Зустріч повинна бути запланована учасниками мінімум за 2 тижня, з чітким часовим регламентом та місцем (для зручності учасників).
За ініціативою самих учасників і повідомленні керівника створюються групи вконтакті, соціальних мережах, куди об’єднуються учасники спільноти Студреспубліки. Люди, з якими контакт відбувається якнайчастіше, повинні бути в друзях в соціальних мережах, з відкриттям своїх контактних даних для членів організації.
За запитом до керівництва можуть надаватись координати потрібних людей з осередку та поза ним.
Єдиного списку номерів та електронних адрес для Осередку не передбачається (через величезну кількість тих, хто вважає себе причетним до Студреспубліки, та принциповій другорядності ієрархії).

Майбутня Київська Студреспубліка

В майбутньому Студреспубліка в місті Києві, її спільнота повинна мати такий вигляд.
1. Участь у Студреспубліці є почесним обов’язком кожного студента, а позитивний імідж організації побудований у владі, навчальних, наукових установах, політичних силах та сфері бізнесу дає принципово інші можливості Студреспубліканцю до займання посад, зароблянню грошей, тощо.
2. Сам Осередок як перший пункт мислення сучасного менеджменту КС відійде на другий план, бо головним пунктом стане Спільнота, яка буде об’єднана в творчі корпорації за різними напрямами (гільдії, або палати за спеціальностями) – юристи, енергетики і т.д. Кожна гільдія буде самоврядна та надавати своїх представників у спільний колегіальний орган, що буде очолюватись керівником Київської Студреспубліки. Також будуть існувати низки інших різнобарвних структур – центри, майнові комплекси, організації, короткі робочі програми (що припиняють своє існування після виконання завдання). Школа залишиться окремою та найбільш вільною серед всіх Гільдією або Палатою, що не буде робити суттєві матеріальні внески на життя Студреспубліки (її основна функція – духовна і стратегічна).
3. Студреспубліка буде ставати співучасником багатьох проектів, в результаті яких певним чином в Києві виявиться Місце Сили – тобто місце, куди молодь, що хоче знайти відповіді та проявити свої здібності буде приходити для самореалізації. Місце Сили – це фізичний майданчик, що буде надавати на постійній основі студентам спробувати себе поперемінно політиками, бізнесменами, медівниками, тощо, а Спільнота Студреспубліки буде давати зворотний зв’язок на такі спроби.
4. Гільдії, або Палати за спеціальностями Студреспубліки, що формуються навколо певної тематики наприклад юриспруденції стануть новими кузнями для профільних кадрів, будуть допомагати своїм членам у професійному зростанні, працювати як „мережа в більшій мережі”. Таким чином передбачається якісна зміна наповнення цілої низки професійних галузь в місті Києві.

Цілі Студреспубліки
1. Підготувати та провести Фестиваль „Київська Студреспубліка”
В ньому: 500 людей учасників; забезпечити внесок не більше 100 гривень за рахунок спонсорської підтримки; забезпечити по можливості безкоштовне проживання;
Крім того: якісно продумати та зробити працюючими механізми економічної, політичної, медійної, та інших ігор; інтегрувати Школу як вершину можливостей; в міру інтегрувати суто фестивально-розважальні частини до загальної теми та Канви.
Тема цьогорічної Студреспубліки – Місто Міст (англ. City of Cities, рос. Город Городов).
1а. Презентація – не пізніше лютого провести презентацію майбутнього Фестивалю для якнайширших кіл студентства міста Києва.
В ній бажано: не менше 200 людей; невеликий музичний концерт фольк групи; безкоштовність.
До неї треба: продумати першу концепцію Київської Студреспубліки; відібрати пару-трійку академічних (дуже розумних) доповідачів на відповідну тематику.
1б. Закріплення за кожним ВНЗ мінімум одного представника (якщо більше – розподілення факультетів між ними) для залучення людей на Фестиваль, продумування механізму цього, формування кінцевого рейтингу представників.
2. Осередок – ті чи інші шляхи, для формування політичної, фінансової та медійної незалежності Київської Студреспубліки, побудові її іміджу, співпраці з муніципальними та державними структурами
2а. Реєстрація юридична (виконується)
2б. Участь у конкурсах на комунальне майно та гроші для громадського сектору (виконується)
2в. Участь у максимальній кількості громадських рад при органах влади, програмах стажування (виконується – очолена Громадська Рада при ГУССМ КМДА)
2г. Проведення Презентації Спільноти Київської Студреспубліки та його кращих учасників (минулих переможців, випускників, учасників фестивалю) перед КМР і КМДА.
2д. Залучення максимальної кількості грошей на осередок з спонсорських фондів українських компаній, в тому числі на вторинні проекти (тобто, ті що відбуваються за нашої підтримки). Також робота з фондами не при компаніях (переважно іноземні).
2е. Ведення постійного діалогу з різними суб’єктами громади Києва з метою дізнатись про їх інтереси та плани щодо міста.
3. Школа – створити постійний майданчик для існування Університету, продумати шляхи його зв’язку з реальними освітніми, науковими, громадськими структурами, почати поширювати власний інформаційний продукт
3а. Приміщення – мати домовленості з відповідним майданчиком для розміщення там навчальних занять Школи КС в вільний від академічних занять час.
3б. Почати видавати власний інформаційний продукт в електронному або друкованому вигляді.
3в. Допомогти Школі отримати значну незворотну спонсорську підтримку.

Також підтримка вторинних проектів і подальша реалізація регіонального етапу „Кращого Студента України”.

0 коментарі:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.